Rikknen szerint a negyedik hely volt a maximum Japnban
Kimi Rikknen a negyedik helyen rt clba a Japn Nagydjon, ezzel t pontot szerzett magnak s a Ferrarinak is, mikzben az olasz csapattal harmadik versenyt teljest Giancarlo Fisichella ismt pont nlkl maradt. Rikknen szerint az F60-as br vgig elg gyors volt, a dobogs helyekrt val harchoz mg ez sem volt elegend.
Fisichellt a 12. pozciban intettk le a szuzukai plyra visszatr futamon, s azt nyilatkozta, mivel egyre jobban rzi magt a Ferrariban, nagyon bzik abban, hogy kt ht mlva Brazliban mindezt pontszerzssel is bizonytani tudja. A maranelliaknak szksgk is van a pontokra, a McLaren-Mercedes ugyanis kt pontra megkzeltette a jelenleg 3. helyen ll grdt a konstruktrk kztt, s Lewis Hamilton is ugyanennyivel van lemaradva Rikknen mgtt az egyni kzdelemben. Utbbi az 5., mg a brit a 6. jelenleg.
Kimi Rikknen (4. helyezs):
"Ma az aut nem volt rossz, ahhoz ugyanakkor nem volt elg gyors, hogy a dobogrt harcoljunk vele. A negyedik hely jl jn ahhoz, hogy a csapat megtartsa a harmadik helyt a konstruktrk pontversenyben, de nehz lesz ezt a pozcit megrizni a htralv kt futamon. n biztosan minden tlem telhett megteszek majd, amit csak tudok. A rajtnl nem tudtam elrelpni, fkpp azrt, mert az els kanyar kzel van a startvonalhoz, gy nem tudtam igazn kihasznlni a KERS-t. Az els etapban, amikor a kemnyebb keverk gumik voltak az autn, a helyzetem egy kicsit nehz volt, de aztn a lgyabb keverken jelentsen javultak a dolgok. Sikerlt kzel frkznm (Nick) Heidfeldhez, majd a bokszkillsnl meg is elztem, mg annak ellenre is, hogy amikor a szervizels utn csatlakoztam a meznyhz, forgalomban talltam magam Button mgtt. Aztn mr nem sokat kellett harcolni a verseny vgig."
Giancarlo Fisichella (12. helyezs):
"Ezen a htvgn jobban reztem az autt, s szerintem ennek eredmnye lthat is volt, habr nem az eredmnyek tekintetben. Ma j tempban autzhattam, klnsen a verseny kzps rszben. Kr, hogy elvesztettem a helyezsemet a (Heikki) Kovalainennel vvott harc sorn. A bokszkillsnl sikerlt el kerlnnk, de aztn a bels oldalra hzott, az egyetlen ponthoz, ahol egy kis helyet hagytam, s sikerlt megelznie. A futam vge fel (Adrian) Sutillal kellett harcolnom, aki nagyon gyors volt, s a lgyabb keverk gumikat hasznlta az autjn, mg n a kemnyebb keverket. Ezen a ponton a KERS nagyon hasznosnak bizonyult. Most mr nagyobb nbizalommal vrom Interlagost, ahol fontos lesz egy kicsit jobb rajtpozciba kerlni, s megprblni pontokat szerezni."
|