A Ferrari a KERS nlkl mg lassabb, mint eddig volt
A botrnyosan gyenge idnykezds (kt futam alatt nulla pont) utn a Ferrarinl gy hatroztak, hogy Knban mr a mozgsi energia-visszanyer rendszer (KERS) nlkl kldik plyra Kimi Rikknent s Felipe Masst is. A jelek szerint az olasz istlln egyelre ez sem segtett.
Felipe Massa (15. s 12. helyezs):
"Technikai tren nehz helyzetben vagyunk, de ha belegondolunk, hogy nemrgiben mi trtnt Abruzzban, s ott hogyan lnek most az emberek, akkor mindjrt ms a helyzet. Remlem, azzal, hogy az autnkra elnknk, Luca di Montezemolo javaslatra felkerlt az Abruzzo nel cuore (Abruzzo a szvnkben) felirat, segteni tudunk a krosultaknak abban, hogy ne rezzk magukat annyira egyedl."
"Ami a plyn zajl esemnyeket illeti, taln elmondhatom, hogy a bajnoki cmrt zajl harcban minden eddiginl rosszabbul llunk. Itt Knban a KERS nlkl futottunk az els kt edzsen, aminek az lett az eredmnye, hogy az autnak mg gyengbb lett a teljestmnye. Ehhez mg hozzjn az, hogy az aerodinamikai tapadsunk is rosszabb, mint a legjobbak. Kemnyen kell dolgoznunk az aut fejlesztsn, de tudjuk, hogy nem lesz egyszer. Az egyetlen recept a kemny munka."
Kimi Rikknen (11. s 14. helyezs):
Az aut egyenslya nem volt rossz, s igazbl a KERS sem hinyzik. Egyszeren tl lassak vagyunk az lcsapatokhoz kpest. Valahogyan javulnunk kell, most ugyanis nincs eslynk arra, hogy harcba szlljunk a bajnoki cmrt. Persze nem adhatjuk fel, a csapatnak kemnyen dolgoznia kell, hogy mihamarabb jra visszakerljnk a gyzelemre eslyesek kz. Nem egyszer idszak ez, de a csapatunk ers, s tudjuk mit kell tennnk, hogy kilbaljunk ebbl a helyzetbl. A szuperlgy gumik egybknt jobbnak tnnek, mint Ausztrliban, ahol sok problma volt velk."
|